Garantie & service
Lagoo biedt kwaliteitsproducten die met zorg en vakmanschap zijn gemaakt door de beste ambachtslieden. Naast de continue aandacht voor het gebruik van de beste materialen worden alle Lagoo producten stuk voor stuk gecontroleerd en getest. Kwaliteit wordt gegarandeerd en daarom biedt Lagoo 7 jaar garantie. Standaard bedraagt de garantieperiode 5 jaar en deze periode kan met 2 jaar worden verlengd. Om in aanmerking te komen voor 2 jaar extra garantie geldt als voorwaarde dat je jouw aankoop binnen 90 dagen na aankoop registreert.
(*) Elektronische componenten zijn een uitzondering op deze termijn. Hiervoor geldt een garantietermijn van 2 jaar.
Bekijk de garantievoorwaarden
Registreer aankoop voor 2 jaar extra garantie
7 jaar garantie
-
Heb ik recht op garantie?Lagoo biedt kwaliteitsproducten die met zorg en vakmanschap zijn gemaakt door de beste ambachtslieden. Naast de continue aandacht voor het gebruik van de beste materialen worden alle Lagoo producten stuk voor stuk gecontroleerd en getest. Voor onze dienstverlening hanteren wij de regels zoals die gelden conform onze garantievoorwaarden
-
Wat als ik de factuur niet kan vindenOm garantie te kunnen verlenen hebben wij de originele factuur nodig. Mocht u de factuur niet meer kunnen vinden, kunnen er kosten voor de gebruikmaking van services en diensten in rekening worden gebracht.
-
Hoe wordt mijn service aanvraag beoordeeld?Afhankelijk van het probleem beoordelen wij wat de beste en snelste oplossing is. Dit kan door middel van een telefonisch advies, het toesturen van een onderdeel of inplannen van een servicebezoek door een van onze servicemonteurs.
-
Wanneer heb ik geen recht op service?Service kan alleen worden verleend op Lagoo producten die volgens de meegeleverde installatievoorschriften zijn geïnstalleerd. Indien de installatie afwijkt van de voorschriften dan kan er door de monteur geen service worden verleend. De inbouwkraandelen behoren altijd bereikbaar te zijn. Onze servicemonteur zal in geen enkel geval hak- of breekwerk verrichten.
Veel gestelde vragen
Service aanvraag
Onze technische medewerkers staan voor u klaar als er zich een probleem voordoet met jouw Lagoo product. Zij beoordelen allereerst of aan de garantievoorwaarden is voldaan. Blijkt uit Lagoo’s inspectie dat het product defect is, dan kan er aanspraak gemaakt worden op de garantie en is de reparatie van gebreken doorgaans kosteloos.
Voor reparatie van producten buiten de garantie worden de voorrijkosten, de kosten voor arbeid en eventuele materiaalkosten aan de opdrachtgever doorberekend. De tarieven voor reparatie buiten de garantie bedragen:
Starttarief: € 90 (incl. BTW)
Arbeid : € 20 (incl. BTW) per kwartier.
Een servicebezoek door een monteur wordt enkel toegepast binnen Nederland met uitsluiting van de Waddeneilanden.
Bekijk onze servicevoorwaarden